Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Tuesday, May 12, 2009

Tabung Lembu


gambar hiasan: tapi tabung tuh lebey kurang mcm nilah cuma dia berdiri dgn empat kakinye..wawawa..s.edey!!!!

Tabung kesayangan lembu aku telah dipecahkan oleh en Shahir secara tak sengaja tapi aku amat sedey sebab bkn senang nak dapat tabung lembu dan amat susah aku mencarinye akhirnya aku dapatkannye di sebuah kedai di Angsana dengan harga yang paling murah(aku pun dh tak ingat)..tapi sayang la...

kecewa jugak...nk wat camne..lagilah geram bile en sahir buat dek je malam tadik...pagi2 baru mintak maaf..huhuh meleleh air mata aku...sebab menahan dari malam tadik..tak tahula nak marah, kang berderhaka dgn suami tapi biler mula nak berterus terang...kecut plak perut..takut dia salah anggap dengan niat kiter nak berterus terang..entahlah, just go with the flow je lah....anyway, aku harap en suami bolehlah menghadiahkan aku tabung lembu yang baru...huhuhuh..duit penuh tau dalam tuuu..adehhhhh

No comments:

Post a Comment

jenguk2