Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Saturday, May 9, 2009

Hari Yang Sepatutnya...

Hari ni adalah public holiday as Wesak Day aka ari Sabtu dan ari offday aku dan sepatutnya aku bersama2 diha kat rumah skang ni..aduh diha, ummi mintak maaf, ummi terpaksa kerja sebab dulu ummi cuti puas kawan2 cover ummi..sori yer diha....ni semua utk diha...
tapi aku kene keje ganti pegawai yang sekarang bertugas di Persada Johor utk event yang lain..erm takpe dan aku arini masuk keje lambat seket dalam kul 12 sebab aku ader ujian untuk jawatan Pegawai Tadbir di salah sebuah Majlis Perbandaran di sekitar Johor...jeng jeng jeng...chewahhh mudah2an Tuhan tunjukkan jalan tuk aku dapat peluang kerja kat situ..insha allah aaminnn....nak dijadikan citer aku hanya terima sms utk menghdr kan diri untuk ujian ni..erm agak mengejutkand an agak memelikkan..kenapa?tak pernah plak org soh gi peksa antar pakai sms je instead of surat penggilan ke aper ke..hiks pelik2 ..pas tuh gi saner..mcm tka berapa proper plak dia nyer penyusunan tuk daftar peksa..sebab ape nak tahu..ader 3 orang pegawai/kerani pegang list nama yang sama...buleh?pastuh tanyer sorang..3-3 cari nama dalam list tuh..membazir masa dan tak efisien ye.....sabo jelah...takpe janji nama ku yang pelik itu ader di dalam senarai dorang...keskes.. dalam sms kata 3 jam peksa nyer rupenyer 2 jam je so haruslah 1 jam je aku dah kuwar..ye memang terre aku kuwar selepas 1 jam jawab peksa tuh sebab mls nk dok lama2 leh save time balik umah...hihihihi..nasib en sahir tak balik umah, dia kat area situ2 je...hiks,..terusla kami balik ke rumah dan sempat mengulit2 diha dan mengomol2 diha sekuat sepenuh hati..dan jam 12 tghri aku gerakd ari rumah dan terus ke BSI...sejuk giler kat sini agaknyer aircond dah ok kot..huhu seperti di LOndon plak..hiks..klah sekadar luahan rasa nak berkongsi sama dalam blog ni...akunyer blog, ader aku eksah??!!

p/s: di atas sebab2 tertentu dan tak nak menghangatkn perasaan sekeliling..aku ader delete beberapa en3..rasa tak sedap hati plak..tapi again, this is my blog, i can write whatever i think i have to write..

No comments:

Post a Comment

jenguk2