Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Sunday, May 24, 2009

Al kisah Mother's day...


l-r: aku yg mcm semakin tembam..wawawah..dan diha ngan wajah terkejutnye....

11 mei yang lepas adalah hari ibu..wah dah nak akhir bulan baru nak update blog...erm ingat nak revamp balik layout blog ni tapi cam malas plak sebab nk biler dah ubah abih sumer nyer hilang pastuh naik juling mata carik balik alamat2 rakan blogger yang lain...ngehngeh..hakikatnyer malas..nnt la biler rerajin baru buat balik...yang umpphh punyer....heheheh..

kay berbalik pada hari Ibu yang lepas...dulu2 masa kecik tak pernah sambut ari ibu dan tak tahu pun rupenyer kene wish kat our mum but biler dah besar dan biler dah start berjauhan ngna mak kerana further study barula tahu hari ibu tuh agak penting jugak dan aku harap nanti anak2 aku jgn lupe ucapkan hari ibu kepada umminyer ni..heheh..mesti terharu kan..bielr dah jadik mak lagik terharu dan baru tahu aepr perasaan seorang ibu itu sendiri...

berbalik kepada sambutan hari ib..kali ni aku , diha n en sahir meraikan hari ibu utk mak dengan belanja makan kat NANDOS Jusco Tebrau City..tuh pun puas memujuk makan kat Nandos kalo tak dia tak nak...dia nk makan kat AYAMAS..duhhh...mak aku mmg mcm tuh sebabnyer dia kata mcm tak halal la aperlah..last2 tunjuk signboard halal kat nandos baru dia nak masuk..kalo
tak sepanjang jalan tuh dia bebel dgn aku dan aku pulak dok memujuk tp mcm ader unsur hangeenn..ngehngehgnneh...yelah nk belanja myk citer lak..orang nak belanja mkn mahal dia nk makan murah..neghgnehgnghe...ampun mak....tuhla mak aku...yang amat titiberatkan soal pemakanan.....mmg bagus mak aku ni heheh...kebiasaannyer hari ibu ni kitorang mmg bawak pi mkn2 jelah..nk beli barang sumer mak aku dah ader...bkn aper..mak aku ni suke handbag, suke kasut...yang ada tuh pun tak pakai2 lagik...but satu algi..kitorang(aku dan abg aku) hadiahkan mak CROCS sbb dari arituh dia nakkan kasut tuh so belikan la satu..katanyer senang nanti nak bawak gi ACHEH, trip this August....

halal ke tak halal ni??? halal la mak!


mak wif her tea...


our drinks..slurpppps..

Anyway, im proud to be my mom's daughter eventho my mom always bisingkan aku dna selalu kata aku ni degil..ha degil ke??ye kot..my hubby pun selalu cakap..yelah2, aku perlu berubah dan perubahan itu memerlukan satu paradigma yang sgt perlahan..chewah..Insha allah..aku pun dah jadik mak dan perlu menjadik contoh buat Diha dna adik2nye satu ahri nnt..

Aku juga selalu berdoa kepada Allah semoga panjangkanlah umur mak aku dan murahkan rezekinyer dan semoga dia sentiasa dirahmati dan dikurniakan dengan kesihatan yang baik..Amminn.....I love u , Mak....


hadiah buat mak....(nnt pinjam eh?heheh same sz maa...)

2 comments:

  1. kiter dah boleh imagine mak awk camner...
    hahahahah!
    kasut crocs tuh pon comel...

    ReplyDelete

jenguk2