Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Saturday, May 9, 2009

Engkaulah Ratu HAtiku...::Award::

Ibu..ibu...engkaulah ratu hatikuuuuu....
hokhokhok..ingat lagik aku dulu masa dgr lagu exist ni...nangis guling2 nak beli kaset ni mintka kat arwah ayah..memula arwah ayah tak nak belikkan..tapi sebab anak kesayangan dia ni dah merajuk sebab tak dapat kaset exist ni so dia belikanlah...aku masa tuh kemaruk sangat dengan lagu ibu nilah..huhuhu...tapi sedihkan lagu tuh...sob sob sob...

thanks to mama qaseh for this award....first of all i would like to thanks to my mom kerana melahirkan aku di dunia fana ini ciptaan Tuhan yang Agung kerana aku diberi peluang mencelikkan mata dan berada di tanah milik Tuhan ini..tiada ungkapan dan kata2 dapat aku luahkan perasaan kasih dan sayang ku kepada ibuku yang tersayang...(chewah mcm dapat award live lagik!)


Selamat hari ibu untuk kengkawan ku yang seangkatan dengan ku dan sama2lah kiter sambut hari ibu ni sebagai seorang ibu kepada anak kiter dan semoga pada masa hadapan kiter dapat dengar dari mulut anak kiter sendiri yang menyebut,'selamat hari ibu, ummi' or ' happy mother's day, ummi'..dan aku ingin mengucapkan selamat hari ibu kepada emakku di rumah sana walaupun dia tak pernah baca blog ni...sayang emak..muah2x

Award nih aku nak kongsi bersama-sama dengan:


2 comments:

  1. sedih kan kalau en suami wat2 tak tau kesalahan dirog..kite nih org pompuan pendam rasa jek..

    ReplyDelete
  2. sedih dgr tabung lembu awk dah 'meninggal'....
    sebenarnya dia rasa bersalah jugak..tp ego nk admit..:)

    ReplyDelete

jenguk2