Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Monday, June 14, 2010

Macam² Ragam

Aku dipertanggungjawabkan untuk membuat Hari Keluarga di Pejabat Penerbit ni.. So tarikh dah ditentukan oleh prof. Satu meeting dah dibuat, al kisahnye sorang manusia ini sangat gila kuasa dalam meeeting..dia mmg dikenali sebagai gelaran itu sebab dia akan bercakap dan mengunci mulut semua orang...

At my 1st expectation, dia ni bagus dan byk pengalaman.BUt lelama aku rasa dia ni suke show-off..mencapub bak kata piza...hahahha...dia suke menguasai keadaan..Tapi dalam pemerhatian aku dan pendengaran aku byk citer yang dia ni seorang yang menunjuk2, kalo boleh sumer orang dalam jb ni dia kenal esp orang kerajaan, orang di Raja la bla bla...kalo dia cakap mmg non stop. bayangkan kalo dia cakap2 tuh tetibe nak jerit2..eh please la, nak tarik perhatian orang bukan mcm tuh ok...so berbalik kepada kitorang nye meeting arituh, after prof dan KM keluar, dia dah setat dah..aku baru kuwar satu perkataan, dia dah kuwar 100 perkataan..OMG, she's annoying....rimas dah...memula okla..dia yang mcm ketua darjah la...yang suker jerit2..bile aku bual sket, dah panggil2 aku dengan nada tinggi ok! bingit telinga ni...aku tgk sumer orang dah bosan dahh...mls nak dgr dia cakap....dan sumer orang terkunci mulut dari berkata²...akhirnya, geng dia yang byk buat plan..kami ni ikut je...

soknye, sumer orang datang jupe aku ckp nak mintak tukar tarikh dan mintak pandangan orang lain...yang byk ckp tuh terus mengamuk2 sebab dia rasa sumer orang tka ikut cakap dia..WTH?!! biarla lantakla...last2 secara majoriti kami dah tukar tarikh....so its done...and dia dan geng tak mau join..biarlah...orang mcm tuh jgn dilayan sgt..aku tak takut kuasa dia, aku lagi takut kuasa Tuhan..who cares!!!

aku nak tgk lepas ni dia nak tarik sape plak supaya ikut rentak dia...boss aku dah agak diorang takkan join dan akan buat chaos..so what the hell.....!!!janji mak buat letup nanti...tungguuuuuuu......


ELLISATHUL MD JADIN

No comments:

Post a Comment

jenguk2