Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Monday, June 14, 2010

Dugaan..

Bulan ni paling broken, i must say....cos a lot of things have to be pay...
Aku berdoala sangat2 supaya bulan ni Tuhan turunkan rejeki melimpah ruah....i need money!!money!!!

macamane nak tingkatkan ekonomi....aku sangat buntu...aku blank..hutang banyak nak setel..kad kredit....pakai satu kad tapi aku rasa mcm pakai 10 kad...how???tak tahula...ni sumer gara2 buat balance transfer....frust....

Abang aku, aku lagi kesian..malam tadi aku nangis...aku simpati dengan nasib kami adik beradik...nilah padah kalu adik beradik tak ramai...bukan nak salahkan sebab mak aku tka lahirkan ramai anak tapi kami rasa mcm taboo buat adik beradik yang sikit..aku kalo buleh nak ubah hidup ni, walau kami terpaksa mkn bubur anak beranak...tp i dun have way to do so...abang aku, duit gaji dia kene telan dek mesin yang sengal...gaji sebulan tau, bukan gaji 2-3 hari...dia jauh kat melaka..aku tolong dia, tapi bile aku susah, aku mtk tlg dia pun dia tokleh tolong sebab dia pun dalam susah..mak?bukan tak nak mintak tlg mak, aku ni jenis tak suke kalo mak tahu aku dalam susah... kalo aku dalam keadaan dia, aku pun sedih...tapi inilah namanye dugaan..takde sape jangkakan..mungkin ader hikmah disebalik semuanya..

Aku doakan segalah kesusahan kami adik beradik, suami isteri dipermudahkan pada bulan ni dan seterusnya...AMINNNN

Minggu depan nak gi KL, ada seminar......cepatlah gaji!

Photobucket

ELLISATHUL MD JADIN

No comments:

Post a Comment

jenguk2