Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Monday, May 30, 2011

39 Weeks...

Dah nak masuk 39 Minggu a.k.a 9 bulan setengah lebih seket minggu ni
Aku tak berharap apa
Aku berharap dapat bersalin normal dan mudah
Semoga Tuhan memberi kesejahteraan kepada kami berdua
Tiada apa yang aku mintak
Selain aku dapat bersalin dengan direstui dan mendapat keredhaan suami
Serta kemaafan dari dia

Aku pun dah penat berharap untuk bersalin awal
Mungkin ini telah ditakdirkan
Dan baby pun mungkin rasa selesa tuk duk lebih lama kat dalam ni gamaknya

Tapi baby
jangan lama2 kat dalam tuh
Ummi tak larat nak bawak perut
Plus ummi asik nak emosi je nnt..
Kesian kakak diha..asik kene marah je
Dan dia pun mcm tahu2 je nnt pas ni ummi akan bg sepenuh perhatian pada baby
Especially time pantang
Huhuhuh..

Doakan semoga aku dapat bersalin normal
Bersalin dengan mudah
Ummi dan baby sihat
Dan yang penting dapat menempuh hari-hari confinement dengan tabah
Amin...

No comments:

Post a Comment

jenguk2