Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Friday, May 27, 2011

Audit

Kawan,
3 hari lepas aku dah rasa false alarm a.k.a Brixton Hicks
Tapi ku tahan
Sebab aku ader audit dalaman nnt datang
So everything need to be prepare since last week bawakla ke this week
Mungkin sebab aku pun eksaited nak jupe auditor cz tak pernah ader experience
Baby dalam perut ni amat memahami..hihi

Hari Rabu
Semua dah siap dan sudah mula rasa sakit
Bagi siap2 wasiat kat kerani
Kalau ape2 hal berlaku sume dah siap
Aku susun dah atas meja
Malamnya
Shuben ajak gi hospital
Tapi aku tak nak
Aku ajak gi angsana
Shopping Gulatis tuk mak ngn ibu
Serta ke Kamdar untuk aku dan diha
Motif, akunye beli kain murah berbanding ibu dan mertuaku...
Hahahah takpelah
Lagi dua helai yang dah hantar tuh pun dah agak mahal..

Hari Khamis
Masih takde tanda
Gi kerja macam biasa
Kecoh pagi2 sumer nak letak fail segala dalam bilik meeting
Last2 pengumuman...
Auditor tak jadi datang..Choy!!!
Alhamdulillah....semuanya berlaku ade hikmah
Ianya akan dipostponed pada 8 Jun yakni tarikh aku bersalin
Thats mean im not in the list at that time
Gud luck everybody!!!

No comments:

Post a Comment

jenguk2