Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Thursday, February 19, 2009

susu ibu..bayi sihat...( ni version dh lm.. Terpublish plak) huhuhu

Hari ni aku berjaya mengepam sebanyak 6++ ouns..so diha boleh menikmati susu ummi nyer sehingga menjilat jari..hehehe

sejak aku naik kerja...diha dapat minum 2 botol kecik(2++ouns per bottle), dan selebihnya dia terpaksa munim FM..tapi alhamdulillah setakat ni dia tak confuse dengan susu ibu dan fm..dia sentiasa mendambakan susu umminyer..

keputusannya, Diha semakin membulat dan arini dia dah boleh tersenyum kalo ummi, abah n mak tok nyer agah2 dia di mana sebelum ni muke stone je..hahhahaha..dia pun dah mula cube2 untuk angkat kepala nk mengiring...

dah lebey kurang 3-4 hari ni dia kurang sihat..badan pun dedar..hidung kering tapi sumbat..mkn ubat pun kurang jalan..aduh risau jugak..mak aku cakap, maybe diha amik 'upah' nak beralih bulan 2 hari lagik ni ke 3 bulan... hopefully, she'll be fine.....


cukup utk 3x minum





3 comments:

  1. tahniah kerana masih menyusu badan..ko pakai pam ape et?

    ReplyDelete
  2. aku pki pam biasa je...pureen..ehehehhe...
    ko? ko ader petua nk bykkan susu..yelah biler anak nk membesar ni, makin kuat menyusu...aku harap sgt dapat susukan diha sampai dia besar....

    ReplyDelete

jenguk2