Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Monday, February 2, 2009

Sekarang....


sekarang...
aku teringatkan Diha kat rumah
teringatkan Shahir kat umah..
aduh, rasa mcm tak cukup masa je bersama ngan dorang...
it's about quality time..


sekarang..
aku mahukan pekerjaan tetap instead aku patut bersyukur keje skang yang suke mlancong(tapi bajet berhemah tahun ni, x melancong dah) walaupun kontrak..uh..umur dah nak meningkat 2 thn lg ke 30..jaminan tuh belum nmpak lagik...
aku sentiasa berdoa semoga Tuhan sentiasa bukak pintu rezeki buatku untuk kerja yg lebih baik dari sekang..aku akan sentiasa bersabar demi anakku, Diha serta keluargaku yg lain...


sekarang,
aku sentiasa berpikir mcmaner nk jadik yg terbaik buat suamiku, anakku dan emak aku...
yang pasti aku sentiasa berdoa semoga Tuhan sentiasa berikan aku petunjuk ke jalan yang lebih baik..

sekarang...
dah masuk maghrib
aku nk pi semayang... (*_*)
semoga ibadatku diterima Tuhan..Aminnn

2 comments:

  1. kadang2 rasa mcm mahu berhenti kerja, bersenang lenang, menghadap muka anak, melayan suami dan mendapat elaun dari kerajaan..:)

    ReplyDelete
  2. a ah correct pn yati!!
    bersenang lenang sambil ongkosnyer sentiasa masuk setiap bulan..ibarat seperti surirumah itu kerjaya profesional..ehm mmg profesional pe..lelaki x dapat buat seperti kiter buat..am i rite?? (**,)

    ReplyDelete

jenguk2