Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Wednesday, December 10, 2008

L.O.V.E n L.I.F.E

Tak tahu nak tulis ape..
tapi nk tulis sesuatu..aper tuh???aduhai..
entahla...

aku gembira dgn hidup ni..
tapi aku rasa ader sikit kekurangan...
aku nak keje tetap...aku nak jadi anak yang baik, anak yang membanggakan ibu aku...
aku nak jadik isteri yang solehah dan ibu diha yang penyayang....pendek kata aku nak jadik yang terbaik untuk semua orang di sekeliling ku...
tapi seharusnya aku bersyukur kerana aku dikurniakan suami yang penyayang, caring dan cukup bersabar dgn aku....dan hidup bersederhana..ye aku harus sabar dalam mengejar cita2 aku...

ader orang lagik susah dari aku
ader orang lagik malang dari aku
aku harus bersyukur dgn limpahan rezeki dan takdir yang Tuhan beri pada aku....

abang,
I love u so much n tima kasih kerana banyak bersabar dgn orang...
semoga tuhan panjangkan jodoh kiter sampai ke syurga...
takde abang, tak tahu nak bergantung kat siapa.....

mak,
kasih sayangmu tak akan ku lupa
aku tak tahu mcmaner hidup aku kalo mak takde...
walau aku selalu lawan mak aku
tapi aku sayang sangattt kat mak.....

No comments:

Post a Comment

jenguk2