Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Friday, December 5, 2008

Akhirnya.......






Assalammualaikum.....

Alhamdulillah, sumenye berjalan dgn lancar...akhirnya pada tarikh 20 Nov 2008 tepat jam 12.10 pm aku selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang diberi nama Ain Nur Madihah.
Termakbul jua doa ku untuk mendambakan seorang anak perempuan buat suami tercinta dan mak tersayang (cucu sumer lelaki, haruslah kali ni perempuan kan)...heheheh

Tetapi betullah kata orang, sakit tuh lama tapi bila tengok anak keluar je..hilang terus sakit2 yang bagai nak rak tuh...Tuhan je yang tahu kesakitan tuh mcmaner..tapi ituhla miracle dari Tuhan....aku bersyukur ke atasNya dengan limpah rezeki yang dikurniakan buat kami sekeluarga...

Semoga kelahiran Diha membuka pintu rezeki dan kebahagian buat kami suami isteri...Aminnnn...

3 comments:

  1. Hai..tahniah..welcome to our group..(mami-baby)hehe..comel baby ko yer..same baya la ngan anak aku ye thn ni..

    ReplyDelete
  2. Welcome to mami-baby...nanti anak-anak kiter akan satu sekolah...

    ReplyDelete
  3. pyka : yup betul tuh...cuma aku anak aku jelah yang terlambat bulan sket...heheh

    aishah : yup...kiter satukan mereka nnt!!!

    ReplyDelete

jenguk2