Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Saturday, June 18, 2011

A Surprise!!!

" Sayang, cube g tgk freezer icebox..cepat!!cepat!!" - dapat sms ye dari incik sahir.

Aku terkocoh-kocoh ngan kain batik atas katil sedang gembira membelek iphone yang telah di refurbish..
oh sangat gembira rasanye...terus ke icebox sebab takut la aku buat stok susu dah banyak..
kenapa plak icebox ni buat hal ke...

Bukak freezer tgk ada notes..wow tinggal2kan notes plak en suami ni..*malu

Notanye berbunyi... " Sila Buka Dashboard Alza...Love you"

Wah berbunga2 hati ni..apa plak en suami ni...

Keluar tgk dia kat luar tgh isap rokok..aku tanye kenapa..dia ckp gi la tgk..aku ckp maner leh gi dalam pantang..tokleh keluar rumah...dia soh jugak aku gi...aku pun gi tgk...huhuh

Buka k dashboard...wow..nampak sekotak putih..apa ni...huhuh

Rupanya ini
.

jeng jeng jeng
.
.
.
.
.
.
tq!tq!tq!



Itulah encik suami, surprisenye tak jangka...patutnya aku yang sambut dia tuk Father's Day..but this time dia bg present..but dont worry ader rejeki kite celebrate together after my confinement ni ye...huhuhuuh....nampak gaya dia nak HP HTC..huhuh..sejab akauntan kire duit dulu cukup ke tak..hahahahah..

Anyway, Happy Father's day to my dear husband. Semoga abang jadi seorang suami sepanjang hayat dan sehingga ke syurga dan juga menjadi bapa yang mithali kepada anak-anak kita..semoga anda menjadi seorang ketua keluarga sampai bila2...Aminnn...I Love U so mUch

No comments:

Post a Comment

jenguk2