Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Tuesday, May 17, 2011

2 hari cuti plus weekends = 4 hari cutissss...

oh 2 hari + sabtu dan ahad = 4 hari cuti..3 hari dah ok...masuk hari ke empat sangat boring dah..dengan kerenah diha yang mcm2 ..sangat menguji keimanan aku..asik kene tarzan je lah ngn ummi ni...tensen sehh...

Tetiap pagi bangun, eh aku lom banak lagi ye..huhuhu..tak sabar sebenarnye nak banak ni....sebab ku dah tak larat nak abwak perut dan rasa mahu berehat dari alam kerja..cos my work almost done..dan ader lagi satu hutang ngn KM..must show him the task i have done before i went for holidays!!!yeayy...

Oh citer pasal keje...its such a challenging la...everything kene aku sorang pikir..yang lain dok tadah tangan..ish tensen la...tapelah aku buat mana yang mampu..hopefully aku dapat kerja tetap dan dapat trasnfer ke unit bendahari....release...tuh doa aku hari2...dapat naik 41 pun Alhamdulillah...if not, aku redha janji aku dapat tetap dan dapat kerja dapat gaji its enuf....sorry to say, maybe dulu aku benti tourism then aku ckp aku dapat tetap..cume kawan2 rapat je tahu aku dapat contract..but there is a reason, aku mmg nak kuwar sangat dari tourism and gain experience ikut diploma/degree aku...tak nak bazir tahun as like others...anyway, tuh sumer rejeki masing2...masing2 ader alasan yang tersendiri...sekang susah mau carik kerja..ikut hati aku nak carik keja lain but husben so stay..dia percaya rejeki aku ader kat sini..dan biasanya doa suami untuk isteri lebih makbul kan..aminnn....

ok, aku tengah mencari jalan macam maner nak gain duit dari blogging ni...anyway, i have a dream to start business online..but for a while, still cari knowledge lagi dan mencari modal..hopefully, impian ini akan tercapai..dan maner tahu dengan gain duit ni aku takyah keje, dok umah jaga anak..uh bestnyer......Amin, semoga rejeki anak2 ni dapat membantu aku...aminnn

anyway, bag MARC JACOB ni cantek...

price : RM180.

huhuhu, kalo tak banak..akud ah rembat satu..sabo2.....

No comments:

Post a Comment

jenguk2