Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Saturday, August 15, 2009

~~pasti RINDU~~

AWAy..isnin hingga rabu (17-19) akan ke KL menghadiri Bengkel Train for Trainer (kelas tarian ok untuk Cuti-cuti 1 Malaysia) kat KL...last minit call setelah sumer tolak tak nak pergi sebab takder budget...wthbjskskl..aku pun tgh bulan nih so paham2 jelah..tapi wat to do..have to..best gak..belajar menari setelah lama tinggalkan bidang nih..last menari masa kat sekolah dulu..form 4 ke form 5 ..tak ingat dah...lama giler dah..keras dah aku..bertambah lagik dengan weight aku yang 'ringan' nih...hahhahahah

Erm 1st thing, aku pasti rindu ngna diha..for sure..aduh...camner ni..masa type ni pun dah sebak...aku still bf dia..tuh yg rasa terkilan dengan jawapan my colleague, dia suh aku stop bf my baby...gile aper..ko x tetekkan anak ko, leh ar ko ckp cam tuh...sedey ngna manusia yang tak phm atau tak amik peduli masalah org, janji dia lepas...takpe2..ni pun gi belajar menari, janji pas kelas menari tuh, cepat2 kejar flight ptg tuh...aku nk cepat blk rumah..kangen ngna diha dan abahnya...hehehe

erm arituh br cakap2 ngan yanti, lama tak gi KLCC..pas ni leh jalan2 gi klcc kalo sempatlah...takde kawan ar kat saner..tuh yg boring...huhuhuh..kawan2 ader..but sumer dah lama tka jupe..might be they are busy with their work..lagipun working day..of course la kan....

oklah..i wil update later what i've done there...daa....

1 Malaysia, Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan (poyonye aku!)

Ellisathul Md Jadin

3 comments:

  1. et..time menari time tuh nak PIBG kan?..heheheh...seronok tuh...siap main tampi2 lagik..
    memang...susahkan kalau org x paham bab2 BF ni...abaaikan jek diorg nih..patut fire jek dia..

    ReplyDelete
  2. kiter sanggup kena banned dengan bos kiter psal tak nak pegi kursus 3 hari kat hulu langat hari tuh...dan dia mcm x percaya je kiter still bf nuha..

    ReplyDelete
  3. Qaseh : a ah tuh la ingat lagik masa sekolah dulu..hahaha..the best time ever..suker biler ader practise menari kan..leh skip kelas..heheheh

    yati: tuhla pasal..ni kiter ckp kiter bf lagik, tak caya pastuh soh paksa stop..chet poddahhh

    ReplyDelete

jenguk2