Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Friday, July 6, 2012

Berpuasa dengan Premium Beautiful

Lebih kurang 2 minggu lagi dari tarikh saya post kan entri ini kita akan menyambut Ramadhan Al-Mubarak..
Alhamdulillah dengan kehadiran 2 bulan yang istimewa sebelum Ramadhan ini banyak mengajar kita supaya lebih bersedia untuk menyambut puasa iaitu bulan Rejab dan Syaaban..adakah anda berkesempatan menggantikan puasa dan juga puasa sunat pada bulan tersebut? ada lagi 3 hari ni nak ganti puasa..Kalau ikutkan tllah mesti sempatkan? Alhamdulillah lis pun berkesempatan berpuasa sunat serta ganti pada bulan tersebut...tapi kalau ikutkan tahun lepas puasa penuh tapi masa ngandung tak sempat nak habiskan lagi 3 hari..so this year kenalah gandakan puasa...mohon supaya sempat habiskan puasa ganti..InshaAllah...


Bila berpuasa of course la kita nakkan badan sentiasa sihat dan cergas...Dengan kelebihan memakai Premium Beautiful ni, uolls akan rasa lebih segar bugar dan bertenaga..memang tak letih punya...bila berbuka pun takkan makan overdose punya hehehhe..



Digalakan memakai Premium Beautiful ketika berpuasa adalah kerana ianya boleh membantu :-



Mengeluarkan toksid /racun dalam badan
Dalam sebulan kita berpuasa, tubuh kita mengeluarkan racun melalui ginjal, paru-paru, kolon dan kulit. apabila makanan tidak masuk ke dalam tubuh kita, lemak akan diubah untuk menjadi tenaga oleh tubuh dan mengeluarkanzat kimia yang berasal dari asid lemak dan dinyahkan melaui organ pembuangan seperti perpeluhan, pembuangan iar besar dan kecil dan badan tentunya kan menjadi lebih ringan dan bertenaga.

Mempercepatkan penurunkan berat badan

Biasanya berat badannya akan berkurang purata sampai 2- 4 kg. Dengan memakai Premium Beautiful semasa berpuasa, pengaliran darah dalam badan menjadi lebih lancar, oleh yang demikian penurunan berat badan lebih cekap lagi. InsyaAllah putara penurunan berat ialah 4 - 8kg.

Dengan pemakaian Premium beautiful secara tidak langsung pada bulan puasa ini dapat mambantu mengawal berat badan, membaik pulih sistem badan dan mengembalikan bentuk tubuh badan yang diinginkan. Makanya, anda di luar sana yang memakai Premium beautiful ini akan dapat bergaya dengan cantik semasa hari raya nanti..

Masa sebulan berpuasa inilah kita melatih diri kita untuk mengawal dari memakan berlebihan serta dapat menurunkan berat badan yang ideal, InshaAllah.

Dan RAHSIANYA,
pemakaian korset konsisten 8 jam (kalau lebih lagi bagus)

dan juga banyakkan minum air masak


dan lagi dengan meminum lactolite untuk membersihkan usus dan penghadaman yang baik

nak badan mcm dato' siti tak? mestilah kan at least ader FIGURE..
curlasttt....

so please contact me for details & i will tell you more about the benefit of Premium Beautiful Corset.
0127008493 -LIS
or
ellisa.mj@gmail.com





No comments:

Post a Comment

jenguk2