Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Friday, April 8, 2011

Saya Sudah Jatuh Cinta!!!





"SPANX give away by Kerry's Blogshop"..inilah yang menarik perhatian saya sebab saya pernah beli barang Assets dari kerry. Gambar di atas menunjukkan saya adalah customer yang terawal beli Assets dan saya amat menyukainya. masa ni bulan september dan saya dapat pakai Assets for a few months sebab bulan November terus dapat tahu saya pregnant for my 2nd child.wahh...tak puas pakai Assets ni lagi tau...but im very sure to pakai this magic Assets selepas confinement..for sure! sebab nak sembunyikan segala lemak2 yang terkeluar ini dan pastinya lemak2 ini pun akan belajar untuk bersembunyi dan saya amat berpuas hati dengan Assets. So kalo saya menang untuk entry kali ni, saya lagi rasa confident sebab saya dapat brand SPANx yang meletop tu...ramai retis Hollywood pakai Assets & Spanx ni tau.. Saya pun nak rasa macam mana artis2 tuh pakai brand Spanx yang menarik dan the bom! Ye saya sangat puas hati dengan Assets yang saya dah sedia ada tuh cuma tak puas pakai je.Takpe, im sure Hari Raya tahun ni saya akan nampak slim dengannya..Terima kasih kerry sebab bagi peluang bergaya dengan ASSETS & for sure in future dengan SPANX...:P
I LOVE Assets & Spanx!!!

No comments:

Post a Comment

jenguk2