Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Friday, August 6, 2010

Lama tak menjengah dan mencoret

Its been awhile tak tulis kat sini....Rindu nak mengadu domba kat sini...tak tahula ada orang yang baca atau tak..yang penting ni jelah satu medium dapat aku meluahkan perasaan sket..hehehhhe

Aku ngn diha tak berapa sihat dalam minggu ni..rupenye aku period...ingat lekat dah...hehehhe takpe leh mencube lagi...Mudah2an kami dikurniakan cahaya mata seorang lagi. Aku bercita² utk tambah lagi sorang time my age turns 30. Rasanya dah boleh kot dan tiba masa nya untuk kami tambah lagi sorang memandangkan diha pun dah nak masuk 2 tahun. Kesian dia, nak berkawan. Main pun sorang2, merajuk sorang2...selalu kene marah ngn ummi...sori Diha..tapi kalo abah marah Diha, Ummi yang kecik ati, sedih.. Tak tahula apa perasaan abah kalo ummi marah diha...hehehhehehe...Apa pun ummi masih sayang diha.

Semalam aku berbual2 ngn diha...dia respons tapi cakap 'german' lagila...hehehhe but im sure, she understood of what im saying...mata dia yang cantik tuh melambangkan kefahaman dia pada ape yang aku katakan....Kekadang tak sangka kita dah ader nak, kan yati?eh eh tetibe yati...

No comments:

Post a Comment

jenguk2