Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Thursday, June 4, 2009

Mari Bercuti

Sok hari aku bercuti rehat, sok lusa dan tulat ari aku offday...ingat nak sambung cuti keesokkannyer, tapi cuti dibekukan semua pegawai kene attend meeting bulanan kat opis..s***t..mmg sajer tak bg cuti..aku tak paham kenapa skang susah nak cuti..ni sumer sebab byk isu pasal cuti..ini tak adil!!..ha kau pedulik aper..tak bagi cuti aku ngadu kat pejabat buruh..lantak ar...keje kerajaan tapi mcm kerja ngan lembu..bangang ke ape...hahhahahha...marah nampak...

Sok aku ke Melaka, memula macam malas nak join family day..so tgkla how..maybe join aper yang patut je..pas tuh tgklah camner..pagi2 sabtu tuh pi mandi jab kat waterworld pastuh em balik ar hotel..gi jenjalan around melaka..malas nak join dinner...aku bukan kenal sgt sumer org tourism ni...geng pun sumer tak gi..so tak joinla kot...lantak arr...ader aku kesah..keskeseksk....

klah selamat bercuti untuk diri sendiri....

1 comment:

jenguk2