Who I Am??

I am a wife, a mother of three children, slaves of government :)
and of course a humble slave of Allah Swt.

Sunday, June 14, 2009

excited dan insiden..





EXCITED
pepagi dah gerak pi Larkin..yey!hari ni ader refreshment session tuk diver2 yg dah lama tak turun laut..jadik kitorang kene turun pool ye...wah lama giler tak sentuh brg dive..aku sampai lupe..ha asik kene marah ngan en husin(cikgu diving)..hahah rindu ngna kemarahan cikgu.ngehngeh2...pastuh bedebush turun pool..wah bestnyer....sukar nak gambarkan dgn perasaan....sebab dah lama tak turun, aku amatlah berdebar2 dan siap abg zizi(DJJohorfm) soh aku ngucap sebelum aku melompat ke belakang..wah kurang asam betul..hahaha...yang penting aku merasmikan facemask ku yang baru beserta dengan snorkel..hahaha..tima kasih che usin...nnt later upload pic facemask aku serta gambar2 lain...sampai arini, telinga tuh terasa di equalize kan lagik..huhuh..seronoknyer diving kat pool tapi tak lama aku sempat dive dalam 1 1/2 jam je sebab diha ngan en sahir kan ikut..so sblm en sahir bertukar jadik raksasa kerana menjaga makcik diha jadik aku terpaksa mengundurkan diri..oleh kerana mak aku seakan merajuk dan tak nak jadik bibik kepada makcik diha so terpaksa mengangkut mereka berdua jadinyer aku hanyer short lesson je for yesterday, sangat sedey tapi gembira..ha bestnyer....dan aku harap dorang akan buat lagik pool session tuk akan datang...i will be the first akan join dan aku berbangga dengan sarah, kerana dia siap buat sommersout dalam pool berserta turun dulu dalam pool, aku bangga ngan ko sarah sebab ko terer dari aku..hahahahha...

INSIDEN
dan insiden pada hari yang sama adalah kereta ku telah dilanggar orang dan luckily aku ngan diha takde dlm kete, hanya en sahir je..dia balik keje dan ketika kuwar simpang, dia kata tak perasan ader keta so dia keluar je terus gedebam! pintu kete belakang kemek ..huhuhu..biler dia call kata dia eksiden, aku tetibe sedey tapi kontrol la...pas tuh aku ngan abah gi ke tempat kejadian...sedih gak tgk kete tuh dan nasib abah ader, abah nasihatkan soh gi balai polis buat report dan leh claim insurans..kalo tak, orang yg melanggar kereta tuh soh terus gi bengkel n setel kat bengkel..oh tidak!tidak1 itu salah ye..nasib abah ader, setel dah..skang tgh pening, sebab kene byr saman 300 dan kene byr lagik 400 kat bengkel sebab en sahir ader lesen P..erm mcm2 hal bulan ni..arituh si en savvy ni dah betulkan bearing dia dan ni plak kene betulkan pintu dia plak..maybe tak esok atau lusa, br masuk bengkel..so wat masa ni terpaksalah pinjam kete sesape..erm yg sedey tuh, kancil aku kat melaka, abg aku pakai...aku yg tgh susah ni kene plak pinjam kete orang lain, sedey kan..kete sendiri bg kat orang lain..entahla aku malas nak pk..biler susah tak nak tlg, biler dia susah mintak tlg..lantak ar...huhuh..aper2pun sumernyer ader hikmah di setiap perkara yang berlaku...

nilah hasil hentaman kete kancil

erm sedey kan...

2 comments:

jenguk2